Az
adatkezelési tájékoztatás célja, hogy a Tripod Plusz Kft. (a továbbiakban:
Társaság) az adatkezelés vonatkozásában az érintett előzetes tájékoztatására
vonatkozó kötelezettségének eleget tegyen és az érintettet az adatkezelés
elveiről és jogi érvényesítésének lehetőségeiről tájékoztassa.
Az
adatkezelési tájékoztató összeállítása során a Társaság az információs
önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII.
törvény („Infotv.”), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások,
valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes
kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Ekertv.”), a Polgári
Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) rendelkezéseit vette
alapul.
- A
679/2016/EU számú Általános Adatvédelmi Rendeletet („GDPR”)
- az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011.
évi CXII. törvényt („Infotv.”),
- az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal
összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényt („Ekertv.”),
- a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól
szóló 2008. évi XLVIII. törvényt („Grt.”),
- a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényt („Ptk.”).
A jelen
tájékoztató vonatkozik a Társaság azon adatkezelésére, amelyet a hírlevelek és
ajánlatok küldésével kapcsolatban és a rendelések feldolgozása és teljesítése
végett végez („Webáruház adatkezelés”), illetve a www.weemax.hu oldal
látogatása során történő adatkezelésre is („Honlap Adatkezelés”).
1.Az
adatkezelő
A személyes
adatokat a Tripod Plusz Kft. (cégjegyzékszám: 13-09-181584, adószám: 25581775-2-13,
székhely: 2040 Budaörs, József Attila utca 34.) kezeli.
2.Adatkezelési
alapelvek
2.1.Jogszerűség,
tisztességes eljárás és átláthatóság: a Társaság az adatokat kizárólag
jogszerűen, tisztességesen és olyan módon kezeli, hogy az az ügyfelek számára
átlátható és megismerhető legyen.
2.2. Célhoz
kötöttség: a Társaság az érintettek adatait csak a 4. pontban meghatározott
célok elérése érdekében gyűjti, és azokat nem kezeli a célokkal össze nem
egyeztethető módon.
2.3. Adattakarékosság:
a Társaság csak olyan adatokat kezel, amelyek a fent utalt céloknak
megfelelnek, és azokat csak a szükséges mértékig kezei.
2.4. Pontosság:
a Társaság megtesz minden ésszerű lépést annak érdekében, hogy az érintettekről
csak pontos és naprakész személyes adatokat kezeljen, a pontatlan adatokat
pedig haladéktalanul helyesbíti.
2.5. Korlátozott
tárolhatóság: a Társaság a személyes adatokat csak a 4. pontban meghatározott
célok eléréséhez feltétlenül szükséges ideig tárolja.
2.6. Integritás
és bizalmas jelleg: a Társaság biztosítja, hogy megfelelő technikai vagy
szervezési intézkedések alkalmazásával biztosítva legyen a személyes adatok
megfelelő biztonsága, az adatok jogosulatlan vagy jogellenes kezelésével,
véletlen elvesztésével, megsemmisítésével vagy károsodásával szembeni védelmet
is ideértve.
3.Az
adatkezelés jogalapja
3.1.Az
adatkezelés jogalapja a GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontjának megfelelően az
érintett hozzájárulása, továbbá az Ekertv. rendelkezései. A Webáruház
adatkezelés esetén emellett figyelembe vettük a Grt. 6. § (1) bekezdését is,
ennek megfelelően a Társaság ügyfeleinek adatait csak abban az esetben kezeli,
ha ahhoz ügyfelek kifejezett hozzájárulásukat adták.
3.2.A Társaság
személyes adatot nem hozza nyilvánosságra. Azonban a törvény közérdekből - az
adatok körének kifejezett megjelölésével - elrendelheti a személyes adat
nyilvánosságra hozatalát. Minden egyéb esetben a nyilvánosságra hozatalhoz az
érintett írásbeli hozzájárulása szükséges. Kétség esetén azt kell vélelmezni,
hogy az érintett a hozzájárulását nem adta meg.
3.3.A kötelező
adatkezelés keretében kezelt személyes adatokat – ha a törvény eltérően nem
rendelkezik – Központi Statisztikai Hivatal statisztikai célból egyedi
azonosításra alkalmas módon átveheti és a törvényben meghatározottak szerint
kezelheti.
4.Az
adatkezelés célja
4.1.Az
adatkezelés célja az CRM és Webáruház Adatkezelés tekintetében: a Társaság
által üzemeltetett weboldalon elérhető szolgáltatások, így különösen az
ajánlatok nyújtása, a vásárlási folyamat végbementele, rendelések teljesítése,
üzleti ajánlatok küldése, kapcsolattartás és az az érintett igényeinek minél
teljesebb kiszolgálásának biztosítása. Ezen szolgáltatások igénybevételéhez
szükséges megadandó személyes adatok köre a jelen Tájékoztatás 5.2. pontjában
található.
4.2.Az
adatkezelés célja a Honlap Adatkezelés tekintetében: a Társaság a www.weemax.hu
üzemeltetése érdekében sütiket használ, melyek célja a honlap látogatottságának
felmérése és a felhasználó (vásárló) beazonosítása, ennek részleteit az 5.1.
pont tartalmazza.
4.3.A Társaság
az érintett által megadott személyes adatokat az e pontokban írt céloktól
eltérő célokra nem használhatja fel. Személyes adatok harmadik személynek vagy
hatóságok számára történő kiadása – hacsak törvény kötelező erővel ettől
eltérően nem rendelkezik – kizárólag az érintett előzetes, kifejezett
hozzájárulása esetén lehetséges.
4.4.A Társaság
az érintett által megadott személyes adatokat nem ellenőrzi. A megadott adatok
megfelelőségéért kizárólag az azt megadó személy felel. Ez azonban nem érinti a
Társaság azon kötelezettségét, hogy csak pontos személyes adatokat kezeljen. Az
érintett az e-mail címének megadásakor egyben felelősséget vállal azért, hogy a
megadott e-mail címről kizárólag az érintett veszi igénybe a szolgáltatást. E
felelősségvállalásra tekintettel egy megadott e-mail használata során
mindennemű felelősség kizárólag azt terheli, aki az e-mail címet regisztrálta.
4.5 Az
érintett számlázási adatainak (név, cím, cégnév és adószám) megadásakor egyben
felelősséget vállal azért, hogy a megadott adatokkal kizárólag az érintett
veszi igénybe a szolgáltatást. E felelősségvállalásra tekintettel egy megadott
adatok használata során mindennemű felelősség kizárólag azt terheli, aki az
adatokat megadta.
5.A kezelt
adatok köre
5.1.Honlap
Adatkezelés:
A honlap/weboldal látogatása során a Társaság a szolgáltatás teljesítése,
működésének ellenőrzése és a visszaélések megakadályozása érdekében rögzítik a
következő látogatói adatokat: a látogatás időpontja, a látogató IP címe és a
megtekintett oldal címe, az előzőleg látogatott oldal címe, a felhasználó
böngészőjének típusa.
A rendszer működtetése során technikailag rögzítésre kerülő adatok: a
felhasználó bejelentkező számítógépének azon adatai, melyek a szolgáltatás
igénybe vétele során generálódnak és melyeket az adatkezelő rendszere a
technikai folyamatok automatikus eredményeként rögzít. Az automatikusan
rögzítésre kerülő adatokat a rendszer a felhasználó külön nyilatkozata vagy
cselekménye nélkül a belépéskor, illetve kilépéskor automatikusan naplózza. A
rendszer a naplófájlban található adatokat nem kapcsolja össze egyéb személyes
adatokkal. Az adatokhoz kizárólag az adatkezelő fér hozzá.
5.2.CRM
adatkezelés:
A Társaság a személyes adatokat az ügyfélkapcsolatok rendszerezését és
működtetését szolgáló elektronikus rendszerében („CRM rendszer”) rögzít.
A CRM rendszer a fent jelzett adatokon kívül tárolja az ügyfél aktivitását, a
kapcsolatfelvételt, annak tartalmát, időpontját. Amennyiben az érintett
rendelést kíván leadni a webáruházban, további adatok is bekerülnek a CRM
rendszerbe: az érintett szállítási és számlázási címe, személyi azonosító
adatai (vevő név, telefonszám, e-mail cím) kiválasztott rendelés adatai,
specifikációk.
Amennyiben az érdeklődők rendelést adnak le a webáruházban a Társaság személyes
adataikat tovább tárolja annak érdekében, hogy további esetleges üzleti
ajánlatokkal keresse meg őket, kapcsolatot tudjon tartani meglevő ügyfeleivel,
amennyiben ezt az ügyfél a regisztráció során jóvá hagyta. Az ügyfelek
hozzájárulásuk megadásával hozzájárulnak ahhoz is, hogy személyes adataikat a
Társaság a szolgáltatás teljesítésére után is kezelje.
5.3 Webáruház
adatkezelés
A Társaság a
személyes adatokat a webáruház-rendszer adatbázisában („Webáruház”)
rögzít. A webáruház-rendszer a fent jelzett adatokon kívül tárolja az ügyfél
korábbi megrendeléseit, a szállítás módját, a rendelés idejét, a megrendelt
termékeket, a fizetési módot és minden olyan egyéb adatot, amit az ügyfél saját
maga, önállóan ad meg.
A webáruház
semmilyen esetben sem tárolja az ügyfél bankszámla adatait. A PayPal
szolgáltató csak azokat az adatokat küldi el, hogy a fizetés sikeres, vagy
sikertelen volt.
Amennyiben
vásárlás / megrendelés történik a webáruház-rendszerben a Társaság személyes
adataikat tovább tárolja annak érdekében, hogy további esetleges üzleti
ajánlatokkal keresse meg őket, kapcsolatot tudjon tartani meglevő ügyfeleivel,
illetve, hogy az ügyfelek nyomon tudják követni rendeléseiket. Az ügyfelek
hozzájárulásuk megadásával hozzájárulnak ahhoz is, hogy személyes adataikat a
Társaság a szolgáltatás teljesítése után is kezelje.
6.Az adatkezelés tartalma
6.1.A Társaság
által kezelt elektronikus levélcímek (e-mail címek) elsősorban a
kapcsolattartást szolgálják. A Társaság által nyújtott szolgáltatások változása
esetén a Társaság a változásokra vonatkozó tájékoztatást e-mail útján küldi
meg. A Társaság levélcímeket csak az alábbiakban meghatározott módon
használhatja fel reklám e-mail küldésére: a Társaság bizonyos esetekben
elektronikus formában, e-mailben juttatja el az érintettek részére a
jogszabályi előírásoknak megfelelő módon.
6.2.A
Társaság, illetve külső szerverre mutató hivatkozás esetén a hivatkozás külső
szolgáltatója a testreszabott kiszolgálás érdekében a felhasználó számítógépén
kis adatcsomagot, ún. sütit (cookie) helyeznek el és olvasnak vissza. Ha a
böngésző visszaküld egy korábban elmentett sütit, a sütit kezelő szolgáltatónak
lehetősége van összekapcsolni a felhasználó aktuális látogatásai során
elmentett adatait a korábbiakkal, de kizárólag a saját tartalma tekintetében. A
sütit a felhasználó képes törölni saját számítógépéről, illetve letilthatja
böngészőjében a sütik alkalmazását. A sütik kezelésére általában a böngészők
eszközök/beállítások menüjében az adatvédelem beállításai alatt, cookie vagy
süti megnevezéssel van lehetőség.
7.Az
adatkezelés időtartama
7.1.A Társaság
a Webáruház adatkezelés körében kezelt adatokat azok megadásától számított 5
éven keresztül kezeli. Ezen szabály alól kivételt képez, ha az adatok további
kezelését vagy megőrzését jogszabály előírja (pl. pénzügyi és számviteli
szabályok a teljesített szolgáltatások esetén). Ezen felül az érintett bármikor
kérheti a személyes adatai törlését. Amennyiben az érdeklődők vásárlást
végeznek a webáruházban, a Társaság az érintettek 5.2. pontban felsorolt
adatait a rendelés leadásától számított további 5 évig kezeli, kivéve a
kapcsolattartási adatokat (név, email cím, telefonszám, cég név, mely termékek,
szolgáltatások után érdeklődött), amelyet mindaddig kezel, ameddig a Társaság
által fejlesztett, vagy igénybe vett szolgáltatás az érintett tulajdonában,
illetve használatában van.
7.2.Amennyiben
az érintett kéri személyes adatai törlését vagy visszavonja hozzájárulását, a
törlés időpontja az érintett törlési igényének, hozzájárulása visszavonásának
beérkezésétől számított 10 munkanap, kivéve amennyiben jogszabály a személyes
adatok kezelésére vagy megőrzésére hosszabb időt nem ír elő, amely utóbbi
esetben a törlés időpontja a jogszabály által megkívánt időtartamot követő nap.
7.3.A rendszer
és a honlap működése során automatikusan, technikailag rögzítésre kerülő adatok
a generálódásuktól számítva a rendszer működésének biztosítása szempontjából
indokolt időtartamig, de legfeljebb 10 évig kerülnek tárolásra a rendszerben. A
Társaság biztosítja, hogy ezen, automatikusan rögzített adatok egyéb személyes
felhasználói adatokkal – a jogszabály által kötelezővé tett esetek kivételével
– össze nem kapcsolhatók. Ha az érintett a személyes adatainak kezeléséhez
adott hozzájárulását megszüntette, úgy ezt követően a technikai adatokból az
érintett személye nem lesz beazonosítható.
7.4.A
jogellenes, megtévesztő személyes adat használata esetén vagy a bűncselekmény
elkövetése esetén, illetve rendszer elleni támadás esetén a Társaság jogosult
az érintett regisztrációjának megszűnésével egyidejűleg adatait haladéktalanul
törölni, ugyanakkor bűncselekmény gyanúja vagy polgári jogi felelősség gyanúja
esetén jogosult az adatokat a lefolytatandó eljárás időtartamára megőrizni.
8.Az adatokat
megismerő személyek köre, adattovábbítás, adatfeldolgozás
8.1.Az
adatokat elsődlegesen a Társaság, illetve a Társaság azon munkatársai és
alvállalkozói jogosultak megismerni, akik feladata, hogy ellássák a CRM
rendszer és a webáruház-rendszer üzemeltetését és a Társaság által meghirdetett
szolgáltatások nyújtását, azonban nem teszik közzé.
8.2.Az
informatikai rendszer üzemeltetése, a szolgáltatás teljesítése, az elszámolás
rendezése körében a Társaság alvállalkozót (pl. rendszerüzemeltető) vehet
igénybe. A Társaság kötelezettséget vállal arra, hogy adatfeldolgozói
biztosítják az adatok jogszerű és biztonságos kezelését, és lehetővé teszi,
hogy az érintettek élhessenek a jogszabályok által biztosított jogaikkal.
8.3.Az
adatfeldolgozó tevékenységének ellátása során más adatfeldolgozót az adatkezelő
rendelkezése szerint vehet igénybe. Az adatfeldolgozó az adatkezelést érintő
érdemi döntést nem hozhat, a tudomására jutott személyes adatokat kizárólag az
adatkezelő rendelkezései szerint dolgozhatja fel, saját céljára adatkezelést
nem végezhet, továbbá a személyes adatokat az adatkezelő rendelkezései szerint
köteles tárolni és megőrizni.
8.4.A Társaság
bizonyos esetekben – hivatalos bírósági, rendőrségi megkeresés, jogi eljárás
szerzői-, vagyoni-, illetve egyéb jogsértés vagy ezek alapos gyanúja miatt, a
Társaság érdekeinek sérelme, szolgáltatásai nyújtásának veszélyeztetése, a
Társaság igényérvényesítése stb. – esetén harmadik személyek számára
hozzáférhetővé tehet az érintett elérhető adatait.
8.5.A
Társaság, mint adatkezelő jogosult és köteles minden olyan rendelkezésére álló
és általa szabályszerűen tárolt személyes adatot az illetékes hatóságoknak
továbbítani, amely adat továbbítására őt jogszabály vagy hatósági megkeresés
(pl. felszólítás, határozat, végzés stb.) kötelezi. Ilyen adattovábbítás,
valamint az ebből származó következmények miatt a Társaság nem tehető
felelőssé. A Társaság ilyen esetben ellenőrzi, hogy a megkeresés valóban
hatóságtól illetve bíróságtól érkezett-e, és az adatokat biztonságos,
adatszivárgást kizáró módon adja át.
8.6.Abban az
esetben, ha az érintettek a Társaság által ajánlott szolgáltatásra irányuló
szerződést meg kívánják kötni, a Társaság jogosult arra, hogy az érintetteknek
a szerződés megkötéséhez szükséges személyes adatait továbbítsa az együttműködő
tárasságok számára. A személyes adatok pontos címzettjéről és az adatátadás
körülményeiről a Társaság az érintetteket külön értesíti.
8.7.Minden
olyan esetről, ha a szolgáltatott adatokat a Társaság az eredeti adatfelvétel
céljától eltérő célra kívánja felhasználni, a Társaság az érintettet
haladéktalanul tájékoztatja és ehhez előzetes, kifejezett hozzájárulását
megszerzi, illetőleg lehetőséget biztosít az érintett számára, hogy a
felhasználást megtiltsa.
8.8.A Társaság
az adatok felvétele, rögzítése és kezelése során a jogszabályok által rögzített
korlátozásokat minden esetben betartja, tevékenységéről az érintettet igény
szerint, elektronikus levelezés útján tájékoztatja.
8.9.A Társaság
rendszere az érintett aktivitásáról adatokat gyűjthet, melyek nem kapcsolhatóak
össze a felhasználók által más honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor
keletkező adatokkal.
9.Adatbiztonság
9.1.A Társaság
az adatkezelési műveleteket úgy tervezi meg és hajtja végre, hogy az a GDPR és
az adatkezelésre vonatkozó más szabályok alkalmazása során biztosítsa az
érintett magánszférájának védelmét.
9.2.A Társaság
gondoskodik az adatok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési
intézkedéseket és kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek az GDPR,
valamint az egyéb adatvédelmi szabályok érvényre juttatásához szükségesek.
9.3.A Társaság
az adatokat megfelelő intézkedésekkel megvédi különösen a jogosulatlan
hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy
megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés, továbbá az
alkalmazott technika megváltozásából fakadó hozzáférhetetlenné válás ellen.
10.A
felhasználók jogai az adatkezelő által kezelt személyes adataikkal
kapcsolatosan
10.1.Az
érintett a Társaságnál kérheti (a) tájékoztatását személyes adatai kezeléséről,
b) személyes adatainak helyesbítését, valamint (c) személyes adatainak – a
kötelező adatkezelés kivételével – törlését vagy zárolását, emellett
visszavonhatja az adatkezeléshez adott hozzájárulását is.
10.2.Az
érintett kérelmére a Társaság tájékoztatást ad a kezelt, illetve az esetlegesen
megbízott adatfeldolgozó által feldolgozott adatokról, azok forrásáról, az
adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről,
címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá – az érintett
személyes adatainak továbbítása esetén – az adattovábbítás jogalapjáról és
címzettjéről.
10.3.A
Társaság köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt,
legfeljebb azonban 25 napon belül írásban, közérthető formában megadni a
tájékoztatást.
10.4.A
tájékoztatást a Társaság csak az GDPR-ban meghatározott esetekben tagadhatja
meg. A tájékoztatás megtagadása esetén a Társaság írásban közlik az érintettel,
hogy a felvilágosítás megtagadására a GDPR mely rendelkezése alapján került
sor. A felvilágosítás megtagadása esetén a Társaság tájékoztatja az érintettet
a bírósági jogorvoslat, továbbá a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság
Hatósághoz (a továbbiakban: „Hatóság”) fordulás lehetőségéről.
10.5.Ha a
személyes adat a valóságnak nem felel meg, és a valóságnak megfelelő személyes
adat a Társaság rendelkezésére áll, a személyes adatot az adatkezelők
helyesbítik.
10.6.A
személyes adatot törölni kell, ha (a) kezelése jogellenes; (b) azt az érintett
kéri; (c) az hiányos vagy téves – és ez az állapot jogszerűen nem orvosolható
–, feltéve, hogy a törlést törvény nem zárja ki; (d) az adatkezelés célja
megszűnt, vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje
lejárt; (e) azt a bíróság vagy a Hatóság elrendelte.
10.7.Törlés
helyett a Társaság zárolja a személyes adatot, ha az érintett ezt kéri, vagy ha
a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené
az érintett jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adat kizárólag addig
kezelhető, ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat
törlését kizárta.
10.8.A
helyesbítésről, a zárolásról és a törlésről a Társaság az érintettet, továbbá
mindazokat értesíti, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára
továbbította. Az értesítés mellőzhető, ha ez az adatkezelés céljára való
tekintettel az érintett jogos érdekét nem sérti.
10.9.Ha a
Társaság az érintett helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem
teljesíti, a kérelem kézhezvételét követő 25 napon belül írásban közli a
helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi
indokait. A helyesbítés, törlés vagy zárolás iránti kérelem elutasítása esetén
a Társaság tájékoztatja az érintettet a bírósági jogorvoslat, továbbá a
Hatósághoz fordulás lehetőségéről.
10.10.Az
érintett tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen, ha azt a Társaság nem
hozzájárulása alapján kezeli.
10.11.A
Társaság a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn
belül, de legfeljebb 15 napon belül megvizsgálja, annak megalapozottsága
kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt, azaz érintettet írásban
tájékoztatja.
10.12.Ha a
Társaság a tiltakozás megalapozottságát megállapítja, az adatkezelést –
beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is – megszünteti, és az
adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett
intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett
személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a
tiltakozási jog érvényesítése érdekében.
10.13.Ha az
érintett a Társaság meghozott döntésével nem ért egyet, illetve ha a
Társaság a fenti határidőt elmulasztja, az érintett – a döntés közlésétől,
illetve a határidő utolsó napjától számított 30 napon belül – bírósághoz
fordulhat.
10.14.Az
érintett a megadott adatok kezeléséhez adott hozzájárulását bármikor,
korlátozás nélkül visszavonhatja, a további adatkezelést megtilthatja a
Társaság részére a 12.3. pontban megjelölt info@weemax.hu e-mail, 2040 Budaörs,
József Attila utca 34. postai címre küldött nyilatkozatával, amely esetben a
Társaság az érintett által megadott adatokat a hozzájárulás visszavonására
vonatkozó nyilatkozat beérkezésétől számított 10 munkanapon belül törli.
11.Az
adatkezelési tájékoztató kötelező ereje és módosítása
11.1.A
Társaság kötelezettséget vállal arra, hogy a jelen tájékoztató rendelkezésein
megfelelően járjon el az érintettek személyes adatainak kezelése során.
11.2.A
Társaság fenntartja magának a jogot, hogy a jelen tájékoztatót egyoldalú
döntéssel bármikor módosítsa.
11.3.A jelen
tájékoztató módosítását követően az érintettet megfelelő módon (pl.
hírlevélben, a weboldalon feltüntetve, vagy egyéb módon) tájékoztatja. A
szolgáltatás további felhasználásával az érintett a megváltozott adatkezelési
szabályokat tudomásul veszik, ezen túlmenő beleegyezés kikérésére nincs
szükség.
11.4.Amennyiben
a Társaság úgy módosítja a jelen tájékoztatót, hogy az az adatkezelés célját,
időtartamát, a kezelt adatok mértékét és fajtáját érinti, a Társaság az
érintettek külön hozzájárulását kéri a további adatkezeléshez.
12.Jogérvényesítési
lehetőségek
12.1.A
Társaság mindent megtesz azért, hogy az érintettek személyes adatait a
jogszabályoknak és az irányadó adatvédelmi elveknek megfelelően kezelje. Abban
a nem várt esetben, ha az érintett személy úgy érzi, hogy személyes adatai
kezelésével kapcsolatban valamilyen probléma merült fel, bármely, az
adatkezeléssel kapcsolatos kérdéssel, illetve észrevétellel a Társasághoz vagy
munkatársaikhoz fordulhat az alábbi elérhetőségeken keresztül:
Tripod Plusz Kft.
info@weemax.hu
2040 Budaörs, József Attila utca 34.
12.2.A Nemzeti
Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál bejelentéssel bárki vizsgálatot
kezdeményezhet arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével
kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll:
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)
Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Telefon: 36 (1) 391-1400
Telefax: 36 (1) 391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
URL: http://naih.hu
12.3. Az
érintett a jogérvényesítési lehetőségeit a GDPR, valamint a Ptk. alapján
bíróság előtt gyakorolhatja, jogainak megsértése esetén bírósághoz fordulhat.
Amennyiben a felhasználó szolgáltatás igénybevételéhez a kapcsolattartás során
harmadik fél adatait adta meg vagy a honlap/weboldal használata során bármilyen
módon kárt okozott, a Társaság jogosultak kártérítés érvényesítésére. A
Társaság ilyen esetben minden tőlük telhető segítséget megadnak az eljáró
hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.
12.3.Az
érintett a jogérvényesítési lehetőségeit a GDPR, valamint a Ptk. alapján
bíróság előtt gyakorolhatja, jogainak megsértése esetén bírósághoz fordulhat.
Amennyiben a felhasználó szolgáltatás igénybevételéhez a kapcsolattartás során
harmadik fél adatait adta meg vagy a honlap/weboldal használata során bármilyen
módon kárt okozott, a Társaság jogosultak kártérítés érvényesítésére. A
Társaság ilyen esetben minden tőlük telhető segítséget megadnak az eljáró
hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.
Budaörs,
2023.09.20.