ÁSZF
1. BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK
1.1. Jelen dokumentum nem kerül
iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül
írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.
Jelen szabályzat hatálya a (weemax.hu) honlapon (“Honlap”) és aldomainjein
történő ajánlattételre és értékesítésre terjed ki. Jelen szabályzat
folyamatosan elérhető a következő weboldalról: https://weemax.hu/index.php?route=information/information&information_id=5
.
1.2. Ahhoz, hogy a vásárló a Honlapon
keresztül terméket tudjon vásárolni, a vásárlónak: (a) magyarországi lakcímmel
rendelkező természetes személynek kell lennie; (b) fogyasztónak kell lennie,
azaz a vásárló olyan természetese személy lehet, aki a szakmája, önálló
foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el.
1.3. A jelen szerződés Magyarországon
jön létre, nyelve magyar és arra a magyar jog az irányadó.
2. A KERESKEDŐ ADATAI Neve: Tripod
Plusz Kft.
Székhelye: 2040 Budaörs, József
Attila utca 34.
Rendszeresen használt elektronikus
levelezési címe: info@weemax.hu
Telefonszám: +36 20 985 7679
Cégjegyzékszáma: 13-09-181584
Adószáma: 25581775-2-13
Nyilvántartásban bejegyző hatóság
neve: Fővárosi Törvényszék, mint cégbíróság
3. TERMÉKEK
3.1. A termékekre vonatkozó adatok a
Honlapon elérhetőek; az adatok a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések
részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 9. §-ának
megfelelően kerültek feltüntetésre.
3.2. Minden ésszerű intézkedést
megteszünk annak érdekében, hogy a Honlapon a termékekre vonatkozóan megjelenő
részletek, leírások és képek a rögzítés időpontjában pontosak és hibátlanok
legyek; ugyanakkor, a jog által megengedett legteljesebb mértékig kizárjuk a
felelősségünket azért, hogy ezek a részletek, leírások és képek pontosak,
teljesek, megbízhatóak, aktuálisak vagy hibátlanok.
3.3. A Honlapon bemutatott termékek kizárólag
személyes használatra valóak. A vásárló nem jogosult eladni ill. tovább
értékesíteni ezeket a termékeket.
4. ÁRAK
4.1. A Honlapon keresztül elérhető
valamennyi termék ára tartalmazza az alkalmazandó általános forgalmi adót és
forintban értendő. A szállítási költséget az ár nem tartalmazza; az a
megrendelő felületen külön került feltüntetésre. További információkért, kérjük,
látogasson el a Honlap Szállítási információk menüpontjára is.
4.2. A Honlapon feltüntetett árak
helyességét rendszeresen felülvizsgáljuk. Mindazonáltal nem tudjuk garantálni,
hogy azok hibátlanok. Abban az esetben, ha egy termék ára nyilvánvalóan hibás,
úgy felajánljuk a vásárlónak, hogy megveheti a terméket a helyes áron vagy
töröljük a megrendelését.
5. MEGRENDELÉS LEADÁSA ÉS SZÁMLÁZÁS
5.1. A vásárlót a rendelése leadásában a
Honlapon feltüntetett egyszerű utasítások segítik.
5.2. A rendelés leadásához a vásárlónak
meg kell adnia a kívánt mennyiséget.
5.3. A vásárló ezután a „Kosárba tesz”
gombra kattintva tudja a termékeket a bevásárló kosarába helyezni. A vásárlás
bármely pontján a vásárló ellenőrizni tudja a vásárlói kosarát úgy, ha az
aktuális oldalon a „Kosár” szimbólumra kattint a jobb felső sarokban. A vásárló
kedvencként el tud menteni egy terméket, ha a termék neve alatt/mellett a
„Kedvencekhez adom” szív alakú gombra kattint. Így a termék a vásárló
„Felhasználói fiókom” oldalán a Kedvencek között fog megjelenni. Ahhoz, hogy a
vásárló a kedvencnek jelölt termékeit bármely számítógépen láthassa, saját
profiljával kell belépnie ill. bejelentkeznie.
5.4. A vásárlás befejezése érdekében a
vásárlónak a képernyőn megjelenő utasításokat kell követnie. A vásárló bármikor
kijavíthatja az általa bevitt adatokat, megváltoztathatja a vásárlói kosara
tartalmát úgy, hogy egy vagy több terméket ahhoz hozzáad vagy eltávolít,
illetve a vásárlás befejezése ill. a megrendelés leadása előtt törölheti a
teljes megrendelést is. A megrendelés leadásával a vásárló tudomásul veszi és
kijelenti, hogy valamennyi, a folyamat során megjelenő instrukciót elolvasott
és a jelen ÁSZF-et magára nézve kötelezőnek fogadja el, valamint tudomásul
veszi, hogy a termékek megrendelése fizetési kötelezettséget keletkeztet a
számára. A megrendelési folyamat végén a vásárló a megrendelését a „Megrendelés
elküldése” gombra kattintva küldi el a Honlapon.
5.5. A megrendelés leadását követően egy
„A megrendelése sikeres volt!” oldal fog megjelenni, továbbá a vásárló
hamarosan egy visszaigazoló e-mailt fog kapni arról, hogy rendelése sikeresen
megérkezett. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes
szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 18. §-ával összhangban, a
megerősítő e-mail tartalmazza a megrendelt termékek lényeges tulajdonságait, az
ár és a fizetési mód részletes leírását, a házhozszállítás költségeit, az
elállási jog gyakorlásának feltételeire és módjaira vonatkozó információkat,
azt a címet, ahová az esetleges észrevételeit, panaszait el tudja küldeni, az
ügyfélszolgálatra és a fennálló szavatossági és garanciális igények
érvényesítésére vonatkozó információkat. 5.6. A fizetendő végösszeg a
megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget
tartalmaz. A Vásárló jelen ÁSZF elfogadásával hozzájárul, hogy a vállalkozás
csak elektronikus számlát küldjön részére és a számla teljesítés dátumának a
csomag szállítónak történő átadás napját nevezze meg. A vásárló által megadott
e-mail címen levélben elküldött link segítségével letölthető és nyomtatható 5
éven keresztül. A csomag kizárólag egy szállítólevelet tartalmaz, amely nem
minősül pénzügyi bizonylatnak.
5.7. Amennyiben a megrendelés leadását
követő 24 órán belül a visszaigazoló email nem érkezne meg, kérjük, forduljon
hozzánk segítségért a +36 20 985 7679-as telefonszámon.
5.8. Amennyiben a vásárlónak a
megrendelés leadása során bármely kérdése vagy észrevétele lenne, vagy egy
korábbi rendelésének állapotáról szeretne érdeklődni, telefonon a +36 20 985
7679-as számon vagy az info@weemax.hu e-mail címen tud bennünket keresni. A
gyorsabb kiszolgálás érdekében érdemes a rendelésazonosító számot ilyenkor
előkészíteni.
5.9. A számla kiállításának és
teljesítésének dátuma a logisztikai központba való csomagfeladással egyezik
meg. A csomagfeladás után 2-7 munkanap múlva várható a csomag kézbesítése.
Előfordulhat időnként 1-2 munkanapos késés is a rendelés feladása és a számlázás
dátuma között.
6. PAYPAL FIZETÉS
6.1. A kereskedőnél lehetőség van a
PayPal szolgáltató által nyújtott felületen online fizetésre is. Az Ügyfél
PayPal felhasználói adatait nem
látjuk és nem is tároljuk azokat, csak a szolgáltatásból eredő elutasítást,
vagy jóváírást.
7. KEDVEZMÉNYKÓD
7.1. A manuálisan megadandó
kedvezménykódok érvényesítéséhez a vásárlás befejezése során a vásárlónak meg
kell adnia az aktuális kódot. A kisbetű/nagybetű különbségre ügyelni kell, és a
kódot pontosan a feltüntetett formátumban kell megadni.
7.2. Ha a kedvezménykód sikeresen
felhasználásra kerül a rendelés folyamán, akkor a „Rendelés részletei”
menüpontban fog megjelenni.
7.3. Egy megrendelésnél egy
kedvezménykód használható fel. A kedvezménykódok halmozása nem lehetséges.
8. FIZETÉSI MÓDOK
8.1. A vásárló a termékekért készpénzzel
(utánvét esetén) és bankkártyával fizethet, illetve átutalással. Az alább
felsorolt bankkártyákat tudjuk elfogadni:
-Visa Online
-Visa Debit
-Visa Electron
-MasterCard Online
-MasterCard Debit
-Maestro International
-PayPal
8.2. A vásárlók biztonsága érdekében a
vásárló számlázási nevének és címének meg kell egyeznie a fizetéshez használt
bankkártya tulajdonosáéval. Fenntartjuk a jogot arra, hogy az ennek a
követelménynek meg nem felelő rendeléseket töröljük.
8.3. A bankkártya kibocsátói a
bankkártya tulajdonosait ellenőrzik és azonosítják. Amennyiben a vásárló
bankkártyáját kibocsátó cég valamely fizetést felénk visszautasít vagy –
bármely okból – nem engedélyez, akár a fizetést megelőzően, akár azt követően,
a megrendelés teljesítésének elmaradásáért vagy késedelméért nem vállalunk
felelősséget.
9. MEGRENDELÉSEK NYOMON KÖVETÉSE
9.1. A termékeket általában a
megrendelés kézhezvételét követő 2-8 munkanapon belül szállítjuk. A
szállítással kapcsolatos információkkal a vásárlóknak az info@weemax.hu e-mail
címen állunk rendelkezésre. 9.2. A WeeMax fiókkal rendelkező vásárlók a
legutóbbi rendeléseik állapotát a Fiókom menüponton belül az Eddigi rendeléseim
almenüpontban tekinthetik meg. Ez a legegyszerűbb és leggyorsabb módja annak,
hogy egy vásárló a megrendelésének aktuális állásáról információt szerezzen.
9.3. Amikor a vásárló a Fiókom oldalra
lép, a rendszer kérni fogja, hogy lépjen be e-mail címe és jelszó megadásával.
A vásárló a folyamatban lévő és múltbeli megrendeléseiről egy összefoglalót fog
látni. Amennyiben egy megrendelés elküldésre került, a hozzátartozó
nyomkövetési szám (amennyiben rendelkezésre áll) fog megjelenni a megrendelés
mellett. A kézbesítés állapotát a vásárlók a Legutóbbi online rendelések
oldalon belül tudják ellenőrizni. Néhány futárszolgálatnál a nyomkövetési szám
csak a termékek szállításra történő átadását követő 24 órát követően áll
rendelkezésre.
9.4. Időnként előfordulhat, hogy egy
megrendelést vagy annak egy részét rendszerünk különböző okokból kifolyólag
töröl. Ilyen okok lehetnek:
A termék(ek) nem elérhető(ek)
A fizetési információkat nem
lehetett feldolgozni
A megadott címre nem tudunk
szállítani
A megrendelés kétszer lett leadva
A megrendelés törlése a vásárló
kérésére
9.5. Ha egy megrendelés törlésre
kerül, a vásárlót e-mailben tájékoztatjuk a törlés okáról. A vásárlót a törölt
megrendeléssel kapcsolatban semminemű fizetési kötelezettség nem terheli.
Amennyiben a vásárló újabb megrendelést szeretne leadni, vagy a törölt
megrendeléssel kapcsolatban bármilyen kérdése van, kereshet bennünket az info@weemax.hu
email címen.
10. KÉZBESÍTÉS
10.1. A megrendeléseket kizárólag
munkanapokon (hétfőtől péntekig, a munkaszüneti napok kivételével) dolgozzuk
fel és teljesítjük 10 és 18 óra között. A szombaton ill. vasárnap leadott
megrendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel.
10.2. Postafiók címre nem tudunk
szállítani.
10.3. A szállítási költséget a vásárló
viseli; a szállítási költséget a számlán és a szállítólevélen külön tüntetjük
fel.
A termék kézbesítése futáron
keresztül, a feladás napjától számított 2-8 munkanapon belül történik
normál szállítás esetében. Az online vásárolt termék egyszeri szállítási
költsége normál szállítás esetében 1990 Ft.
Személyes átvétel esetén nem
számolunk fel kezelési költséget.
10.4. A termékeket a megrendelés
leadását követő 2-8 munkanapon belül kézbesítjük normál szállítás esetén
kivéve, ha a vásárlót ugyanezen időszakon belül arról értesítjük (ideértve az
e-mailben történő értesítést is), hogy a termék akár állandó, akár átmeneti
jelleggel nem elérhető.
11. ELÁLLÁSI JOG
11.1. Az elállási jog kizárólag az olyan
természetes személyeket illeti meg, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy
üzleti tevékenysége körén kívül jár el, és aki terméket vásárol, rendel, szerez
vagy használ, illetve aki termékekre vonatkozó kereskedelmi célú kommunikáció
címzettje (továbbiakban: „Fogyasztó”).
11.2. Elkötelezettek vagyunk aziránt,
hogy a vásárlóinknak a legmagasabb színvonalú termékeket nyújtsuk. Amennyiben a
vásárló úgy érzi, hogy a tőlünk kapott termék nem felel meg az elvárásainak,
úgy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. és 22. §-a alapján a vásárlónak
joga van minden indoklás nélkül a vásárlástól elállni azt követő 10 napon
belül, hogy a
vásárló (illetve harmadik személy
javára szóló megrendelés esetén a vásárló által megjelölt személy) a terméket
(több termék esetében az utolsóként kiszállított terméket) kézhez vette.
11.3. Az elállási jogát a vásárló az
info@weemax.hu e-mail címre küldött értesítésben tudja gyakorolni, megadva a
megrendelés részleteit, köztük a megrendelés számát és a visszaküldött termékek
leírását; a vásárló az elállási jogát a weboldal „Visszáru” menü pontja alatt
ill. egy szabadon fogalmazott, de egyértelmű nyilatkozattal is gyakorolhatja.
11.4. Ezt követően Ügyfélszolgálatunktól
a vásárló kapni fog egy azonosítószámot és egy e-mailes visszaigazolást. Kérjük
vásárlóinkat, hogy ezt az azonosítószámot az ügyfélszolgálatunkkal történő
későbbi egyeztetés érdekében szíveskedjenek megőrizni.
11.5. Elállás esetén a vásárló köteles a
megrendelt terméket a kísérőokmányban feltüntetett címre haladéktalanul, de
legkésőbb az elállási jog gyakorlását követő 10 napon belül visszajuttatni. A
határidőt megtartottnak kell tekinteni, amennyiben a vásárló a terméket a tíz
napos határidő utolsó napján elküldi (postára adja, vagy a futárszolgálatnak
átadja).
11.6. A visszaküldés költségét a vásárló
viseli. A vásárlót az elállási jog gyakorlásával összefüggésben kizárólag a
termék visszaküldésének közvetlen költsége terheli. Amennyiben a vásárló a
szerződéstől eláll, valamennyi, a vásárló által megfizetett összeget (ideértve
a szállítási költséget is, kivéve, amennyiben a vásárló az általunk ajánlott
legkevésbé költséges szállítási mód helyett kifejezetten más szállítási módot
választott) haladéktalanul, de legkésőbb az elállási jog gyakorlásáról szóló
értesítés kézhezvételét követő 14 napon belül visszatérítünk a vásárlónak. A
visszatérítést mindaddig jogosultak vagyunk visszatartani, amíg a termékeket
vissza nem kaptuk, ill. ameddig a vásárló nem igazolta, hogy a termékeket
részünkre visszaküldte (amelyik korábban bekövetkezik). 11.7. Javasoljuk, hogy
a csomagot regisztrált küldeményként adják fel (úgy, hogy a kézbesítéskor azt a
címzettnek alá kelljen írnia). A termékek visszaküldése során bekövetkező
veszteségért ugyanis nem felelünk. 11.8. A vásárló csak a termék jellegének,
tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot
meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
11.9. A fenti rendelkezések
kizárólag az online leadott rendelésekre vonatkoznak.
12. AZ ELÁLLÁSI JOG ELVESZTÉSE
12.1. A vásárló nem gyakorolhatja az
elállási jogát:
•a szolgáltatás nyújtására irányuló
szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a
teljesítést a vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdtük meg, és a
vásárló tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően
felmondási jogát elveszíti;
• olyan termék vagy szolgáltatás
tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac általunk nem
befolyásolható, a 10-napos elállási időszak alatt is lehetséges ingadozástól
függ;
• olyan nem előre gyártott termék
esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére
állítottunk elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló
személyére szabtunk; • olyan zárt termék tekintetében, amely higiéniai okokból
az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
• olyan termék tekintetében, amely
jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
• olyan vállalkozási szerződés
esetében, amelynél a vásárló kifejezett kérésére keressük a vásárlót fel sürgős
javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
• lezárt csomagolású hang-, illetve
képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele
tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta;
• a használt, viselt, kimosott,
módosított vagy sérült termékek tekintetében; (Pld.: AirFrier fritőz, amiben már sütöttek ételt...)
• olyan termék tekintetében, amely a
címke eltávolítása miatt nem azonosítható;
• olyan termék tekintetében, melyet
nem teljes egészében, használt vagy nem eredeti csomagolásban küldtek vissza
vagy olyan szett, amely nem tartalmaz minden elemet.
13. AZ ELÁLLÁS VISSZAIGAZOLÁSA
A termékek visszaküldését követően
megvizsgáljuk, hogy a vásárló jogosan gyakorolta-e az elállási jogát a Korm.
rendelet értelmében. Amennyiben az minden feltételnek megfelel, úgy az elállási
jog elfogadását és a visszaküldött termékek kézhezvételét a vásárlónak
e-mailben visszaigazoljuk, és – a vásárló döntésétől függően a vételárat
visszafizetjük.
A visszafizetés időtartama a
vásárló által alkalmazott fizetési módtól függ.
14. HIBÁS TELJESÍTÉS
14.1. A Polgári Törvénykönyvről szóló
2013. évi V. törvény („Ptk.”) 6:157. §-a szerinti hibás teljesítés esetén, a
Ptk. 6:159., 6: 168. és 6:169. §-a szerinti garanciális rendelkezések
megfelelően irányadóak. A vásárló jogosult a hibás termék kijavítását vagy kicserélését
kérni. Amennyiben ezek nem lehetségesek, a vásárló jogosult árleszállítást
kérni vagy a szerződéstől elállni. A vásárló elesik ettől a jogától, amennyiben
a hiba felismerését követő két hónapon belül nem értesít bennünket a hibáról.
Az olyan hibás teljesítésekért terhel bennünket a felelősség, amely a termék
kézhezvételét követő két éven belül válik felismerhetővé. A termék
kézhezvételét követő huszonhat hónapon túl szavatossági igény nem
érvényesíthető, kivéve, ha a hibát mi szándékosan és rosszhiszeműen elfedtük.
15. IRÁNYADÓ JOG ÉS JOGHATÓSÁG
15.1. A jelen ÁSZF-re a magyar jog az
irányadó és azt a magyar jogszabályokkal összhangban kell értelmezni.
15.2. Valamennyi, a jelen ÁSZF
értelmezésével, érvényesítésével és/vagy végrehajtásával kapcsolatos jogvita a
vásárló lakóhelye ill. tartózkodási helye szerint illetékes bíróság kizárólagos
hatáskörébe tartozik.
16. ELÉRHETŐSÉGEK
16.1. A termékekkel vagy a Honlapon
keresztül megvásárolható termékek tulajdonságaival kapcsolatosan kereshet
bennünket az info@weemax.hu e-mail címen vagy postai levélben az alábbi címen:
WEEMAX Ügyfélszolgálat
Hétfő – Péntek: 10:00 – 18:00
Többi napon: emailben elérhető
E-mail: info@weemax.hu
Web: www.weemax.hu
17. PANASZKEZELÉS
A velünk fennálló panaszának gyors,
egyszerű és peren kívüli rendezése érdekében békéltető eljárást kezdeményezhet.
A székhelyünk szerint illetékes békéltető testület címe: Pest Megyei Békéltető
Testület (székhelye: 1119 Budapest, Etele út 59-61).